Jumaat, 18 November 2016

Review: Supplement Radiance Signature, SNE Capsule, K Colly, Aura White, Kawaii Collagen Untuk Muka Berjerawat dan Alergik



Supplement : 'A thing added to something else in order to complete or enhance it.' {Menurut google translate}


Saya dah cuba banyak( *lebih dari satu) supplement untuk muka berjerawat dan parut saya dulu.

Dan hasilnya apa hasilnya: 



1)Radiance Signature


  • Senang mudah nak makan.. sebab dalam bentuk liquid.
  • Harganya yang mahal 
  •  Saya makan dah 3 kotak tiada kesan apa apa pun
  • jadi saya tak beli lagi haha

2) Supplement Beutskin Essence dan SNE Capsule



  • Pil
  • Apa ni
  • Biar betul
  • Mahal gila
  • Dua kali dah beli tapi ee apa ni haha macam tiada hasil ja pun

3)  K Colly Collegen



  • Harga okey
  • Dalam bentuk serbuk sebalang serbuk collagen.
  • Tapi collagen ni terlalu kuat untuk saya. Period datang awal dari hari sepatutnya dan menghadiahkan period pain yang teramat sakit.
  • No tak beli dah

4)  Aura White Collagen


  • Rasanya harganya pun lebih kurang K Colly
  • Serbuk
  • Saya rasa collogen ni berkesan buat kulit menjadi putih berseri tapi saya rasa buat saya gemuk. Haha Mungkinkah salah saya atau salah produk ni.. hehe
  • Jadi saya tak beli atas sebab di atas

5) Secret Skin White Kawaii Collagen

  • Harga boleh tahan okey lah
  • Packaging pun kemas tak delah kotor dengan serbuk-serbuk sebab dia paket satu satu kecil kecil. 
  • Bagi saya produk ni berkesan juga untuk saya. Tapi saya dah malas nak beli kat kedai.

6) Jamu Mak Dara

  • Harga mampu milik
  • Pil dan Serbuk
  • Sangat berkesan untuk kurus dan untuk cantik berseri tapi taklah putih. Untuk sihat lah
  • Patut beli. Recommended

7)Elken Spirulina

  • Harga produk ni boleh tahan mahal lah tapi tahan lama 
  • Dalam bentuk pil
  • Sekarang saya makan ni. Sebab ia lebih semulajadi. Sekarang beli supplement untuk enhance kesihatan bukan untuk putih haha.
  • Produk ni elok untuk sesiapa yang ada asthma , senggugut yang teruk dan kulit alergik macam saya.lulz
  • Saya dah consume selama 4 tahun hingga sekarang. Jadi saya boleh kata bagus dan yakin produk ni sesuai untuk kesihatan dan kulit saya.. 
  • Most most recommended you all.

P/s; Nampak sangat saya mudah terpengaruh dengan iklan. Tapi selagi kita tak cuba sendiri kita tak tahu kesan terhadap kulit kita. Jadi kesimpulannya saya berani mencuba dan akan terus mencuba mencari produk yang sesuai dengan kulit saya.Kesan mestilah berbeza untuk setiap individu. Tahniah saya ucapkan kepada diri saya sendiri kerana berani mencuba. Syabas.

Follow Me On My Instagram 😄 Klik Link Di Bawah



Tiada ulasan: