Jumaat, 11 November 2016

Pengalaman : Jerawat Teruk dan Parut Berlubang ;( ;( ; ( Serta Ketekunan Untuk Mengatasinya Menggunakan Produk JannaLawwa

Saya ada pengalaman yang buruk dengan jerawat ;( so badddddd sangatttt terukkkk.. and sudah tentu saya dah try macam macam produk untuk hilangkan jerawat saya Bila dah berjerawat mesti ada parut jadinya jerawat + parut = cacian terutamanya dari rakan taulan sanak saudara jiran tetangga seluruhnya haha.... lulz.
Antara produk yang saya dah cuba


  • Tia Amelia
  • Clinique Anti Blemish
  • Hada Lobo
  • Fantabulous Skincare
  • Garden of Eden Vitamin E Pencuci muka dan Moisturizer
  • Pencuci muka dan Serum Al-Razi
  • Etude House Tea Tree
  • Aiken Tea Tree Oil
  • Natasha Skincare
  • Sabun Susu Kambing
  • Clean and Clear
  • Mustika Ratu
  • Sebamed
  • Cetaphil
  • Nutox
  • Dannn banyak lagiii

Tapi dalam banyak banyak ni semua tak menjadi... itu terlampau melampau2 lulz..wth. There u go my money terbang melayang layang.  Semua Produk di senaraikan di atas semuanya saya beli satu set. Satu set!!,, xdenye beli satu satu.. haha..konon baru berkesan..
Tapi satu ja yang menjadi dengan kulit saya.. Produk JANNALAWWA serius jadi. Tapi xdelah cepat sangat.. Makan masa lah juga.. Saya pakai dalam masa dua bulan jugalah baru parut nak hilang jerawat pun  tak naik banyak macam dulu. Syukur..  Tapi kena pakai satu set lah.. Day Cream, Night Cream, Facial Wash , Pati Ibu Putih.. Multivitamin Toner.. . ok bai
p/s : Sekarang orang yang mencaci kita sibuk sibuk tanya pakai produk apa *mata ke atas dan jeling bertalu2* sangattt haha lulz

Follow Me on My Instagram 😄 Klik Link Di Bawah


Tiada ulasan: