Khamis, 9 Ogos 2018

Koleksi Kecil-Kecilan: My Eyeshadow Collection

Assalammualaikum dan Hai hai hai...

Hari ni saya nak buat blog post yang santai sahaja. 

Saya suka makeup mata tapi takda lah sehebat Makeup Artist di Instagram atau Youtube tu. Hihi ini sekadar minat saja πŸ˜…πŸ˜….  Dan ini adalah koleksi mini saya.

Me with My Fave palette and Messy Background😱


Maybelline beli kat Watsons, Essence Nudes Beli kat Watsons, ODBO beli di Toko Jamu saja

Single Eye Shadow, Silver Metallic Dari Sephora, Smashbox dapat Free Gift dan Eyeshadow Tattoo Maybelline Beli di Watsons

NYX The go to Palette. Kalau travel bawak ni je sebab ada highlight blusher dan bronzer sekali
Rockstar Palette Dari The Balm beli di Sasa
Naked 3 Beli di Butik Urban Decay


Too Faced Sweet Peach My Fave sebab warna dia semua cute cute Beli di Sephora


Kat Von D Matte Metal Palette Beli di Sephora 
Tartelette in Bloom. Sephora

Tartelette Toasted. Sephora

Meet Matte Nude.The Balm Beli di Sasa.
Sephora Geometricolor Palette. Sephora

Urban Decay Liquid Moondust Eyeshadow. Butik Urban Decay


Harga Eye Shadow Palette lebih mahal daripada Single Eyeshadow tu. Biasanya saya akan target. Bila ada eyeshadow yang saya berkenan saya akan tengok dulu harga palette tu di apps Sephora. Bila dah cukup duit baru pergi beli. Bila dah target beli barang tu je, jangan pula miang-miang keladi ambil barang lain.,nanti terlebih belanja πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜‚ Bahaya sedar-sedar RM1000 terpampang kat skrin kaunter. (Pernah tengok orang berbelanja kat Sephora sampai tak cukup duit 😣)

Sebagai Contoh: Born To Run Palette adalah Next Target Palette yang nak dibeli. Search harga kat Sephora apps. Lepastu bila next visit pergi Sephora dah tahu nak beli apa,dan dah tahu berapa harga palette tu.πŸ˜…

Nantikan post yang lain pula

Ok bai.

Tiada ulasan: